Riverdale, gay Kevin Keller and sexualized 'teens'
Hello March 26, 2017, 03:03:52 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.
 
   Home   Help Arcade Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Riverdale, gay Kevin Keller and sexualized 'teens'  (Read 276 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
(Hidden)

« on: January 30, 2017, 08:36:22 pm »

Well, the start had gay BFF Kevin looking outside Betty's window and going "OMG Archie got hot" and it showed Archie with no shirt, haha.

Later he told newcomer Veronica that there's a sad gay bar named Innuendo and Veronica immediately pegged him as gay and wanted to be best friends.  Except he threw some shade, haha.

This new Archie live action series is so sexual but also mysterious.  Probably won't be as sharp as Veronica Mars though.

Jughead is always my favorite Archie character but they won't turn him gay with Kevin Keller around.  Both he and Moose aren't blonde for some reason but that's ok.  Reggie isn't a stand out.  Was Dilton Asian?   Hasn't shown up?
Logged


(Hidden)

« Reply #1 on: January 30, 2017, 10:38:33 pm »

I haven't watched it yet but if Luke Perry is in it then I'm there.  I will probably wait and binge watch.

Torrent is located here:

https://www.gaytorrent.ru/details.php?id=5fede46b41b185da498cb5da47e8bbbb07ecbd4a7a5934d7
Logged


(Hidden)

« Reply #2 on: January 31, 2017, 01:09:55 am »

The show has a lot of potential. I love the whole creepy Twin Peeks small town vibe that they managed to set up. The cast looks really promising- KJ Apa as Archie was HOT, but it was Cole Sprouse as Jughead who really stood out as an interesting character.
Logged



Tell someone you love them today, because life is short.
But shout it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
(Hidden)

« Reply #3 on: January 31, 2017, 01:46:25 am »

As long as Luke Perry is interpreting someone his age....

Now, some shit and giggles....courtesy of Robot Chicken.

(PS: Archie/Reggie OTP)

https://www.youtube.com/watch?v=kuezKwJkR3M
Logged


(Hidden)

« Reply #4 on: February 05, 2017, 08:41:08 pm »

Watched two eps.

Kevin is so blabby!  He can't keep a secret when Moose propositioned him.  Moose would have wanted that kept a secret, c'mon.  And he shot the poor guy down, aw.  Moose wanted man sex but he said no, aw.

Yeah, Archie is hot.  Went jogging shirtless for no good reason, haha
Logged


(Hidden)

« Reply #5 on: February 07, 2017, 09:58:58 pm »

I watched the first two episodes and thought it was okay. Will probably continue to give it a chance. However, I'm so confused. Was this a TV show before? Is it a remake or a continuation?
Logged


(Hidden)

« Reply #6 on: February 07, 2017, 10:00:26 pm »

I watched the first two episodes and thought it was okay. Will probably continue to give it a chance. However, I'm so confused. Was this a TV show before? Is it a remake or a continuation?

Actually just remembered it's based on comics. Is this first time it's been made into a show though?
Logged


(Hidden)

« Reply #7 on: February 11, 2017, 11:10:17 pm »

Thought it was kinda so so but was sticking with it for Archie alone... third episode though has actually now got me hooked into the main mystery.  Hopefully it'll keep it up.
Logged


(Hidden)

« Reply #8 on: March 14, 2017, 06:35:37 pm »

Still watching it. 

I kinda like that no one is bringing it up or making it a thing that Moose maybe had sex with Kevin. 

Kevin making out with the serpent was, eh.  Where will it go in the story tho?

Skeet Ulrich as Jughead's dad is kinda hot when cleaned up.  He and Fred Andrews must had sex, hehe
Logged


Pages: [1]   Go Up
  Print  

* Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.
BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

 
Jump to:  

Related Topics
Subject Started by Replies Views Last post
HELEN KELLER DRIVING Jokes & Funny Stuff jrsite55 0 205 Last post January 16, 2015, 01:55:46 am
by jrsite55
HELEN KELLER DISCOVERS MASTURBATION Jokes & Funny Stuff nhalizegt 0 249 Last post February 08, 2015, 09:32:58 pm
by nhalizegt
teens or guys in their 20's Youngbloods & Twinks wesleyrayne 0 98 Last post February 22, 2017, 10:53:18 am
by wesleyrayne
Riverdale Movies, TV and Music 1995DS 7 144 Last post March 21, 2017, 06:20:12 pm
by JerodParker