Military OVERWHELMINGLY Supports Trump
Hello May 21, 2018, 01:07:34 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.
 
   Home   Help Arcade Login Register  
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Military OVERWHELMINGLY Supports Trump  (Read 2195 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
(Hidden)

« on: April 28, 2017, 12:52:53 pm »

This is the difference between pussies and men. The military overwhelmingly supports Trump and the pussies support Obama. I'm sorry if they hurt your feelings, but I gotta support my men. Democrats are pussies. I'm not a Republican, and neither is Trump, he's an independent when you get down to it. I'm not a damn victim. I'm a man. I support our military, and our men and women who protect our freedom of speech and democratic liberals are just little bitches who don't understand anything. PERIOD. They're little snowflakes who want to cry all day about their group rights and forget about individual rights, and they just suck. I support Trump and if you don't like it, suck it. He's the President and you are gonna have to take it. No more "Russia" crap is going to work. No more "he's racist" crap is gonna work. No more, "he hates women" crap is gonna work. No more "he hates gay people" crap is gonna work. He doesn't. That's the dumbest crap ever and you should move on. It's only making him stronger. Because it's nonsense.
Logged
8x Thumb Down 2x Thumb Up



(Hidden)

« Reply #1 on: April 28, 2017, 01:00:36 pm »

I'm a God DAMN Man! I don't need someone to preach for my rights! Screw you Madonna! Screw you all! I am NOT a VICTIM. You don't speak for me! I'm so sick of this victimhood mentality you all portray that you're so persecuted! Just be a Damn Man! Quit acting like victims!
Logged
7x Thumb Down 3x Thumb Up



(Hidden)

« Reply #2 on: April 28, 2017, 01:38:01 pm »

"Be a man! Don't stand up for yourself! Speaking out against mistreatment is for PUSSIES!!!"

just stop
Logged
2x Thumb Up 1x Question mark 1x Exclamation point


(Hidden)

« Reply #3 on: April 28, 2017, 02:19:32 pm »

Or be a Democrat and don't try whatsoever to understand our military men and women and why they overwhelmingly support Trump. Because you can just be a damn pussy and vote for pussy democrats who hate them and promote ignorance of the law they stand up for...
Logged
7x Thumb Down 1x Lamp



(Hidden)

« Reply #4 on: April 28, 2017, 02:23:29 pm »

Oh I guess you conveniently forgot that the ones who protect your freedom of speech largely support Trump... How convenient of you, how silly of you. The ones who actually lay their lives on the line for you, they shouldn't be taken into consideration, should they? Nope. That's not something you people think about too hard.
Logged
7x Thumb Down 1x Thumb Up



(Hidden)

« Reply #5 on: April 28, 2017, 03:15:38 pm »

The military in all countries, typically support conservatives.   

Those in uniform that support liberals are the Girl Scouts.
Logged
6x Thumb Down 1x Exclamation point



(Hidden)

« Reply #6 on: April 28, 2017, 03:22:56 pm »

LOL
Logged
2x Thumb Down 1x Standard 1x Question mark



(Hidden)

« Reply #7 on: April 28, 2017, 03:29:11 pm »

Still, the military overwhelmingly supports Trump, and the pussies who want to claim that they're bitches and pussies and pathetic want to support democrats. Quit acting pathetic, and then maybe you wont be such losers. You act pathetic, you lick loser pussy, and you are basically dumb asses. The military supports your rights, and you shit in their faces when they're the ones fighting for your rights, something you obviously will NEVER understand.
Logged
7x Thumb Down 1x Lamp



(Hidden)

« Reply #8 on: April 28, 2017, 04:34:09 pm »

Just a couple points...

1 - Install a filter on your computer that will prevent you from posting while inebriated.  Congratulations on posting one of the most incoherent rants I've seen in a long time.

2 - I served in the Marines for 4 years, did my time overseas, and was awarded a purple heart (and no, nobody "congratulated me" like Trump recently did).  I support the democrats over Trump for reasons I probably can't even fit into this forum reply.  But if you think democrats are "pussies", I'd love to meet up with you with some of my fellow servicemen who feel exactly the same way about Trump.  And please, PLEASE, call any of them a pussy to their face versus hiding behind an anonymous handle online.  I'll have the video rolling on my phone so everyone else on here can see who the pussy ends up being.

Have a good weekend!
Logged
8x Thumb Up 2x Thumb Down


(Hidden)

« Reply #9 on: April 28, 2017, 06:49:43 pm »

Us military family here and I can say you are full of shit.

None of my family or friends support trump on anything. He is all talk and no do. The only thing trump is out for is TRUMP.
He says what people want to here.
So far he has been nothing more than a puppet for the tea party.
He has no clue what he is doing.
Logged
10x Thumb Up 1x Standard 1x Thumb Down


(Hidden)

« Reply #10 on: April 28, 2017, 11:36:58 pm »

               
               I'm a God DAMN Man! I don't need someone to preach for my rights! Screw you Madonna! Screw you all! I am NOT a VICTIM. You
               don't speak for me! I'm so sick of this victimhood mentality you all portray that you're so persecuted! Just be a Damn Man! Quit
               acting like victims!
               




                   WHAT is YOUR  problem? Do you have no one to talk to? Every time I visit the forum you are everywhere, fighting your fight,
                   no one is interested in. There is a world outside of the USA and Trump. This is an international forum. You are boring me to
                   death.


Logged
6x Thumb Up 2x Thumb Down


(Hidden)

« Reply #11 on: April 29, 2017, 12:47:01 am »

             
              I'm a God DAMN Man! I don't need someone to preach for my rights! Screw you Madonna! Screw you all! I am NOT a VICTIM. You
               don't speak for me! I'm so sick of this victimhood mentality you all portray that you're so persecuted! Just be a Damn Man! Quit
               acting like victims!
              




                   WHAT is YOUR  problem? Do you have no one to talk to? Every time I visit the forum you are everywhere, fighting your fight,
                   no one is interested in. There is a world outside of the USA and Trump. This is an international forum. You are boring me to
                   death.



I was about the say the same, I mean "mhorndisk" you keep complaing about victimhood, the media, the left and hate against white people and shit... all your posts are about the same stuff seems like the one playing the victim here is you, there's no "reverse racism", white people DO have privilege even if white people dont want to face it, on the Trump situation he SUCKS his whole team SUCK all of them are goin to fuck the US and once they're done they're goin to keep blaming obama, the clinton's, bernie, warren, the democrats, the media, the left, the gays, the blacks, the mexicans, the muslims and everyone else cuz that's what republicans always do. All I can ask is to keep these whinning posts in a single masterpost or something like that cuz already looks like spam.
Logged
6x Thumb Up 1x Thumb Down


(Hidden)

« Reply #12 on: April 29, 2017, 04:29:38 am »

The military is seriously misguided.  Remember Trump said he is going to order them to commit war crimes by targeting and killing innocent women and children who happen to be related to ISIS members.  I sure hope he plans to fund the VA appropriately because those men are going to be REALLY fucked up when they return.

In case you forgot, here is the video where he says it.  Watch the faces of the Fox and Friends hosts.  Their jaws almost hit the floor.  They tried to help him out and change the subject but he doubled down.....then he tripled down just in case they weren't sure what he meant.

The words of a draft dodging coward......

https://www.youtube.com/watch?v=WWiaYQUV2oM
« Last Edit: April 29, 2017, 06:51:36 am by (Hidden) » Logged
4x Thumb Up 2x Thumb Down


(Hidden)

« Reply #13 on: April 29, 2017, 06:45:04 am »

This is the difference between pussies and men. The military overwhelmingly supports Trump and the pussies support Obama. I'm sorry if they hurt your feelings, but I gotta support my men. Democrats are pussies. I'm not a Republican, and neither is Trump, he's an independent when you get down to it. I'm not a damn victim. I'm a man. I support our military, and our men and women who protect our freedom of speech and democratic liberals are just little bitches who don't understand anything. PERIOD. They're little snowflakes who want to cry all day about their group rights and forget about individual rights, and they just suck. I support Trump and if you don't like it, suck it. He's the President and you are gonna have to take it. No more "Russia" crap is going to work. No more "he's racist" crap is gonna work. No more, "he hates women" crap is gonna work. No more "he hates gay people" crap is gonna work. He doesn't. That's the dumbest crap ever and you should move on. It's only making him stronger. Because it's nonsense.

i hate trump but support the veterans.
Logged
1x Thumb Up


(Hidden)

« Reply #14 on: April 29, 2017, 06:49:15 am »

Quote
i hate trump but support the veterans. 

Finally some sense from the left. 
Logged
3x Thumb Down



(Hidden)

« Reply #15 on: April 29, 2017, 06:50:42 am »

Quote
i hate trump but support the veterans. 

Finally some sense from the left. 
i'm independent like in the middle.
Logged


(Hidden)

« Reply #16 on: April 30, 2017, 01:10:47 pm »

The military is known for following orders without thought or question. Dumb by definition. Not really a huge endorsement to be supported by them. I am more interested in what scientist say.
Logged
1x Thumb Up


(Hidden)

« Reply #17 on: April 30, 2017, 03:37:29 pm »

Quote
i hate trump but support the veterans. 

Finally some sense from the left. 
i'm independent like in the middle.

That explains it.   No lefty could be that reasonable. 
Logged
3x Thumb Down



(Hidden)

« Reply #18 on: May 01, 2017, 03:51:35 am »

This thread is just... Crazy? on steroids x1000, like this is just awful. And for the gay marine who commented on this thread, thank you for your service and I am so sorry you're being disrespected like this by mhorndisk. Please ignore trolls like him, he does not speak for anyone but himself and the other irrational #45 supporters.
Logged
3x Thumb Up



Coming soon...
(Hidden)

« Reply #19 on: May 01, 2017, 06:48:11 am »

"I disagree with them, so they are irrational".   
Logged
2x Thumb Down



Pages: [1] 2   Go Up
  Print  

* Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.
BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

 
Jump to: